Muzikālā izrāde “Makss un Morics” 1.-4. klašu skolēniem

Latvijas iniciatīvas “Latvijas skolas soma” ietvaros 23. martā pie Tukuma Raiņa Valsts ģimnāzijas 1.-4. klašu skolēniem viesojās divi talantīgi mūziķi –  Justs Sirmais un Kārlis Mangulsons.  Mākslinieki priecēja skolēnus ar muzikālu izrādi par Vilhelma Buša populāro stāstu “Makss un Morics.”

Mazie skolēni ar aizrautību sekoja līdzi  Maksa un Morica lielajiem nedarbiem un aktīvi iesaistījās mūziķu piedāvātajās aktivitātēs – dziedot, dejojot un repojot. Muzikālā izrāde bija arī ļoti pamācoša, skolēni tika iepazīstināti ar noderīgu informāciju par to, kur vērsties, ja ir gadījusies kāda problēma, kuru ar saviem spēkiem nespēj atrisināt.

Mākslinieki prata noturēt bērnu uzmanību visu izrādes laiku, kas šajā vecumposmā nemaz nav tik viegli izdarāms.

Paldies Skolēniem.lv un Jānim Ķirsim par šo brīnišķīgo un kvalitatīvo pasākumu!

Skolēnu komentāri par izrādi:

“Man patika, ka viņi dejoja skolēniem zināmas deju kustības.”

“Patika, ka Makss un Morics izmantoja mūsdienu tehnoloģijas (telefons, Playstation).”

“Patika, ka abi skolotāju nobiedēja ar zirnekli.”

“Patika, ka Makss skrēja uz koncertu un pārtrauca zvanu ar Moricu.”

“Izrāde bija pamācoša.”

“Iemācījos, ka ir jālasa grāmatas, skolotājiem ir jānes ziedi.”

“Patika, kā viņi dziedāja, un tas, ka varēja dziedāt līdzi.”

“Patika, ka gultā salika vaboles un pīpē iebēra šaujampulveri.”

“Patika tas, ka varēja izvēlēties atbilžu variantus.”

“Viss bija jautri!”

“Patika, ka dziedātāji taisīja jokus un varēja dejot līdzi.”

“Patika, ka no pannas nozaga gaļu.”

“Patika, ka uz ekrāna tika rādīta multene.”

Diāna Kovaļova, programmas “Latvijas skolas soma” koordinatore

Foto: Iveta Āboliņa

Categories: Citāti | Komentēt

Ziņu izvēlne

Atbildēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logotips

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

WordPress.com blogs.

%d bloggers like this: