Mediju loma parlamentārajā demokrātijā

Ekrānuzņēmums

17. februāri notika diskusija par mediju lomu parlamentārajā demokrātijā, kurā piedalījās EP Vēstnieku skolu jaunieši un izcilas Latvijas mediju personības – Filips Lastovskis, Nellija Ločmele, Ina Strazdiņa, Iļja Kozins, Karmena Stepanova un Agnese Leiburga. Diskusijas vadītāja – Kristīne Komarovska. Sarunās diskutējām par to, kāda ir mediju loma demokrātiskajā sabiedrībā. Kā mediji spēj ietekmēt politiskos lēmumus, kā veicināt pilsoniskās sabiedrības līdzdalību utt.

Jaunieši no dažādām Latvijas pilsētām uzdeva savus jautājumus, piemēram, kā Jūs atlasāt aktuālākās tēmas publicēšanai, vai dezinformācija mani, kā jaunieti, ietekmē, ja regulāri nelasu ziņas un ja es to neizjūtu, vai sociālie tīkli traucē, vai palīdz medijiem veidot patiesu dialogu starp varu un sabiedrību… Taču mans jautājums bija par to kāpēc nevar vienkāršāk rakstīt par politiku un procesiem, sarežģīto skaidrot saprotamāk un tā, lai jauniešiem ir vieglāk saprast.

“Latvijas žurnālistiem ir jāmācās pasniegt informācija vienkāršāk. Tomēr jauniešiem ir jāmācās uztvert informācija, kas ir garāka par 20-30 sekunžu gariem Tik Tok video,” Filips Lastovskis, ”Delfi Plus” vecākais redaktors, ES jautājumu eksperts.

Ja vēlaties noskatīties pilno versiju un atrast atbildes uz šiem jautājumiem, tad video ir redzams EP Facebook platformā un Youtube kanālā, kā arī saruna par pilsoniskumu demokrātijā notiks martā ar aktīvistiem – pētot, kā tas var palīdzēt nākotnes karjeras veidošanā.

Šī man bija unikāla iespēja gūt personisku pieredzi!

Diskusijā piedalījās Rebeka Poplovska, 12.a klase

Categories: Citāti | Komentēt

Ziņu izvēlne

Atbildēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logotips

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

WordPress.com blogs.

%d bloggers like this: